Fotoboek: Pixum Fotoboek-bestelling

Hoe bestel ik mijn Pixum Fotoboek?

Zodra je jouw fotoboek hebt voltooid met de gratis fotoboek software van Pixum, kun je jouw fotoboek via de software online bestellen.

 

Ik wil mijn Pixum Fotoboek nabestellen. Moet ik het fotoboek opnieuw uploaden voor de bestelling?

Wij slaan al jouw Pixum Fotoboek bestellingen gedurende 12 weken na het plaatsen van de bestelling op.

Binnen deze tijd kun je heel eenvoudig en snel jouw Pixum Fotoboek enkelvoudig of meervoudig nabestellen:

 

Ga daarvoor gewoon naar onze nabestellingspagina onder  "fotoboek" en klik op "Nu nabestelling starten".

Houd er rekening mee dat je voor een Pixum Fotoboek-nabestelling aangemeld moet zijn.

Kies uit het overzicht de bestelling(en) die je wilt nabestellen, geef het aantal aan en bevestig de nabestelling.

Verder heb je ook de mogelijk om jouw Pixum Fotoboek via de preview-link uit de verzendbevestiging na te bestellen.

Indien jouw laatste Pixum Fotoboek-bestelling ouder is dan 12 weken, dien je het fotoboek nogmaals via de software te bestellen. Indien je het fotoboek opgeslagen hebt, hoef je het fotoboek niet opnieuw op te maken, maar kun je het bestaande bestand gewoon weer openen.

 

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het aantal bestelde boeken (vanaf 4,99 euro). Meer informatie vind je in onze fotoboek-prijslijst.

 

Kan ik meerdere exemplaren in een keer bestellen?

Ja, dat is geen probleem. Als je met het ontwerp klaar bent, start je gewoon met de bestelprocedure.

Een assistent begeleidt je stap voor stap door het bestelproces. Hier kun je ook aangeven hoeveel exemplaren je graag wilt bestellen.

 

Is het mogelijk om verschillende Pixum Fotoboeken in een keer bestellen?

Je kunt achter elkaar verschillende fotoboeken in de winkelwagen leggen en tegelijkertijd bestellen. Volg hiervoor de volgende stappen:

Nadat je het eerste Pixum Fotoboek in de winkelwagen gelegd hebt, kun je een nieuw fotoboek aanmaken door op de knop "producten" in de blauwe menubalk te drukken. Indien je al een fotoboek gemaakt en opgeslagen hebt, dan kun je deze via de knop "openen" weer oproepen.
Plaats het tweede en eventueel volgende fotoboeken op dezelfde manier in de winkelwagen, tot dat je alle fotoboeken voor jouw bestelling hebt voorbereid. Zet daarna de bestelling voort, door onder het besteloverzicht in de winkelwagen op de knop "bestelling starten >>" te klikken.

Indien je de bestelling op een later tijdstip wilt voortzetten, en de software tussendoor wilt afsluiten, is dat eveneens geen probleem. Bij het afsluiten van het programma vraagt de fotoboek software of de winkelwagen gewist of opgeslagen moet worden. Geef hierbij aan dat de inhoud van de winkelwagen bewaard moet worden. Zodra je de software opnieuw opent, vraag deze of je de winkelwagen wilt herstellen of niet. Klik in dit geval op "ja", dan verschijnen de fotoboeken, die je tot nu toe in de winkelwagen gelegd hebt, weer in het overzicht.

 

Kan ik schrijffouten in het fotoboek na de bestelling nog corrigeren?

Zodra jouw bestelling bij ons is aangekomen, kan deze helaas door ons niet meer veranderd worden. Alleen zo kunnen wij garanderen dat jouw Pixum Fotoboek ook precies zo gedrukt wordt zoals jij dat wenst.

Controleer dus a.u.b. jouw fotoboek voor de bestelling zorgvuldig (het beste is als je het voor de bestelling nog eens door iemand anders laat controleren, omdat schrijffouten de auteur zelf vaak niet meteen opvallen.)

Hoe passend is dit artikel als antwoord op jouw vraag?

Star_not_active Star_not_active Star_not_active Star_not_active Star_not_active
Om dit artikel te beoordelen, log rechtsboven in met je Pixum-gebruikersgegevens.