Fotoboek: Pixum Fotoboek-levering

Ik heb het fotoboek nodig voor een bepaalde datum. Kan dat?

Nee, wij kunnen geen bepaalde levertermijn garanderen.

Je kunt uitgaan van de volgende productietijden:

  • Fotoboeken met softcovers en schriften: 2-3 werkdagen
  • Fotoboeken met harde en linnen kaft: 3-5 werkdagen
  • Fotoboeken met leren kaft en fotoboeken op fotopapier: 5-7 werkdagen

Hier komt nog een bezorgtijd van enkele werkdagen bij.

Vooral in drukke periodes, zoals rond de kerstdagen, kan de levertijd iets langer zijn.

Wij informeren je automatisch per e-mail zodra jouw fotoboek gedrukt, verpakt en verzonden is.

 

Wie levert mijn fotoboek?

Wij verzenden onze fotoboeken in Nederland met DHL/Post NL en in België met DHL/De Post. Indien je niet aanwezig bent als de pakketdienst komt, wordt er in de meeste gevallen een bericht achtergelaten.

 

Hoe wordt een bestelling verpakt?

Wij verzenden alle fotoboeken met een speciale verpakking. Deze zijn speciaal voor het verzenden van boeken ontwikkeld en beschermen jouw Pixum Fotoboek optimaal tijdens het transport.

Mocht je ooit redenen tot bezwaar hebben, laat dit dan a.u.b. direct onze klantenservice weten.


Kan ik mijn Pixum Fotoboek ook naar iemand anders laten versturen?

Het is mogelijk om bij de bestelling een alternatief afleveradres aan te geven. Voer hiervoor a.u.b. eerst gewoon jouw eigen adres als factuuradres in. Kies naderhand de betaalmethode. Er verschijnt een nieuw venster. Hierin kun je kiezen of het boek naar jouw adres of naar een ander afleveradres verzonden dient te worden en het alternatieve afleveradres invullen. Er wordt dan enkel een afleveringsbewijs mee gestuurd, waarop geen prijs vermeld staat.
Let op: een alternatief afleveradres is enkel bij betaling per creditcard of iDeal mogelijk, omdat bij betaling per acceptgiro (NL) of overschrijving (BE) de factuur verstuurd wordt met de bestelling.
Opmerking: om technische redenen dient het alternatieve afleveradres in hetzelfde land te zijn als het factuuradres!

 

Hoe ik kan ik een fotoboek naar een adres in het buitenland laten sturen?

Houd a.u.b. rekening met het volgende bij een internationale fotoboek-bestelling:

  • Je dient een fotoboek altijd met de software-versie van het betreffende afleverland te bestellen. Zorg er daarom voor dat je de software van de Pixum-pagina van het afleverland downloadt voor de bestelling. (Wil je een boek naar Duitsland sturen, dan dien je het boek via de Duitse software te bestellen)
  • Het factuuradres moet om technische redenen in hetzelfde land zijn als het afleveradres.
  • Als je reeds een boek hebt aangemaakt en opgeslagen, maar niet kunt bestellen vanwege de keuze van het land, verzoeken wij je de volgende stappen te volgen:

 

Je bent verhuisd naar een ander land?

  1. Controleer of het boek is opgeslagen op uw computer.
  2. Deïnstalleer de actuele versie van de Pixum Fotoboek-software.
  3. Selecteer op www.pixum.com het afleverland en ga hier naar de Pixum Fotoboek-sectie.
  4. Download en installeer de actuele Pixum Fotoboek software opnieuw (je ziet direct bij de download aan de vlag voor welk afleverland je de software kunt gebruiken).
  5. Start de nieuwe Pixum Fotoboek software. Je vindt het opgeslagen boek terug via de knop "Openen" in de bovenste werkbalk van de software.
  6. Let op: Je kunt het boek alleen openen als het met dezelfde software-versie gemaakt is. (Heb je eerst de Nederlandse versie 4.6 geïnstalleerd, maar wil je het fotoboek naar België sturen, dan heb je dus de Belgische Pixum Fotoboek-versie 4.6 nodig en een adres in België.)


 

Hoe passend is dit artikel als antwoord op jouw vraag?

Star_not_active Star_not_active Star_not_active Star_not_active Star_not_active
Om dit artikel te beoordelen, log rechtsboven in met je Pixum-gebruikersgegevens.