Fotoboek: Hoe verzilver ik een Pixum Fotoboek-kortingsbon?

Fotoboek-kortingsbonnen:

  • Jouw Pixum Fotoboek-kortingsbon verzilver je aan het einde van een bestelling in de fotoboek software. Nadat je bent ingelogd, het leveradres hebt gecontroleerd en de betaalwijze hebt bepaald kom je in het overzichtsvenster van de bestelling. Let op: De kortingscode dien je in dit venster in te voeren, voordat je de bestelling verstuurd. De korting wordt meteen verrekend.

    Fotoboek kortingscode

  • Voordat je jouw fotoboekbestelling verstuurt, zie je een overzicht met alle onderdelen van de bestelling incl. de prijs. Controleer zorgvuldig of de korting correct verrekend is.
  • Om technische redenen kunnen fotoboek-kortingsbonnen niet voor andere producten in onze shop gebruikt worden en zijn kortingscodes voor foto's en andere producten niet geldig voor fotoboeken.

 

Heb je nog vragen? Houd rekening met het volgende, voordat je jezelf aan de klantendienst richt:

  • Kortingsbon achteraf inleveren?  Een kortingsbon kan NIET naderhand worden ingeleverd. Als tegen de verwachting in de verzilvering van jouw kortingscode niet werkt, verzend dan de bestelling niet, maar stuur a.u.b. een bericht naar onze klantendienst.
  • Fotoboek-kortingsbon? Kortingsbonnen gelden normaal gesproken om technische redenen NIET voor fotoboeken. Een fotoboek-kortingsbon wordt uitdrukkelijk zo genoemd en is dan alleen geldig voor fotoboeken.
  • Kortingsbon verlopen? Kortingsbonnen zijn normaal gesproken geldig voor een beperkte periode. De duur van de actie staat altijd daar, waar je ook jouw kortingscode vindt, meestal aan het einde van de pagina of van de e-mail. Als je een kortingsbon bewaard hebt en pas later wilt inleveren, kan deze eventueel verlopen zijn.
  • Persoonlijke kortingscode? Sommige kortingsbonnen gelden alleen voor bepaalde personen. Als je een persoonlijke kortingsbon ontvangt, dan geldt deze ook alleen voor jouw eigen Pixum-account. Als je jouw bestelling via een andere account plaatst, kunnen wij de kortingscode niet toewijzen.
  • Typfout? Onze kortingsbonnen zijn „case sensitive”. Dat betekent dat je ook op hoofdletters en kleine letters moet letten. Tip: Vul uw kortingscode bij een bestelling bij voorkeur in per „Copy and Paste“ (kortingsbon markeren / ctrl+c, ctrl+v). Zo kunnen er geen fouten door het overtypen ontstaan.
  • Kortingsbon voor een specifiek product? Veel kortingsbonnen zijn gebonden aan speciale producten. Als je bijvoorbeeld een kortingsbon voor fotoafdrukken van 10cm heeft, kun je daarmee geen 30cm Megaposter of andere producten bestellen.
  • Bestelling nog niet verstuurd? Onze kortingsbonnen werken alleen bij een bestelling. Eerst moet het product in de winkelwagen liggen, daarna kun je de kortingscode in de winkelwagen inleveren.

 

Hoe passend is dit artikel als antwoord op jouw vraag?

Star_not_active Star_not_active Star_not_active Star_not_active Star_not_active
Om dit artikel te beoordelen, log rechtsboven in met je Pixum-gebruikersgegevens.