Nabestellen bij Pixum
Nabestellen bij Pixum

Trots op je vorige bestelling? Lees hier hoe je gemakkelijk je producten kunt nabestellen.

a) Nabestellen via de Online-Editor op de website

Een gehele bestelling nabestellen

  1. Recente bestellingen kun je direct via het Besteloverzicht in jouw "Mijn Pixum" opnieuw in je winkelwagentje leggen.
  2. Zo lang deze optie beschikbaar is, kun je op de knop met " Opdracht opnieuw in winkelwagen plaatsen" klikken om de opdracht opnieuw in zijn geheel in je winkelwagentje te leggen.
  3. Mocht je niet alles willen nabestellen, dan kun je de ongewenste producten gemakkelijk uit je winkelwagentje verwijderen voordat je jouw nabestelling plaatst.

Opgeslagen projecten nabestellen

  1. Bestellingen die je met de Online-Editor op onze website hebt ontworpen, worden automatisch in "Mijn producten" opgeslagen.
  2. In de rubriek "Bestelde producten" vind je alle bestelde fotoproducten in één overzicht.
  3. Kies het gewenste Pixum fotoproduct uit door op " Aanpassen" te klikken.
  4. De Online-Editor wordt nu automatisch geopend. Je kunt hier nog wijzigingen aan je ontwerp aanbrengen of direct het product in je winkelwagentje leggen.

b) Nabestelling plaatsen met de Pixum Fotowereld Software

Heb je jouw bestelling geplaatst met de Pixum Fotowereld Software en jouw project opgeslagen, dan vind je het project op jouw harde schijf. Door je project op te slaan kun je deze altijd gemakkelijk openen, zodat je deze later weer kunt gebruiken, bewerken en nabestellen.

  1. Open de Pixum Fotowereld op je computer.
  2. Klik in de menubalk op "Bestand", klik op "Open een bestaand project" en kies het bestand van het product dat je wilt nabestellen. Je vindt in het "Bestand" menu ook recentelijk geopende projecten.
  3. Wanneer je het project geopend hebt kun je het product verder bewerken of het meteen in het winkelwagentje leggen. Herhaal dit proces wanneer je meerdere producten wilt nabestellen.

c) Nabestellen met de Pixum Fotoboek App

  • Alle producten die, via je tablet of smartphone, met de Pixum Fotoboek App ontworpen zijn, worden ook automatisch in de app op je apparaat opgeslagen.
  • Het meest recente project verschijnt automatisch op het startscherm van de Pixum Fotoboek App bij "Alle projecten weergeven". Klik hier op om alle vorige ontwerpen te laten zien.
  • Klik op het project dat je wilt nabestellen en kies voor "Openen". Je kunt nu wijzigingen aan je product aanbrengen of het direct in je winkelwagentje leggen voor de nabestelling. Herhaal dit proces wanneer je meerdere producten wilt nabestellen.

Pixum tip

Via het App-menu () je Projecten vinden

Je kunt ook te allen tijde ervoor kiezen om via het App-menu het archief te openen. Het menu vind je in iOS-apparaten door op het burgericoontje () in de hoek te klikken. Kies vervolgens voor " Projecten". Dit is vooral handig wanneer je meerdere producten wilt nabestellen!

Contact opnemen met Pixum

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op of vind antwoorden op meer veelgestelde vragen!

Tel: 020 22 55 122
Ma - Vr 10:00 - 14:00
Of neem contact op via het contactformulier

Kunnen wij je helpen?

Onze vriendelijke klantenservice staat voor je klaar.

Ma - vr 10:00 - 14:00
(lokaal tarief)

Contact