
Pixum Klantenservice
Vragen of opmerkingen? Lees het service-artikel of neem direct contact met ons op.

Vragen of opmerkingen? Lees het service-artikel of neem direct contact met ons op.
Pixum verstuurt bijna alle bestellingen met DHL. De gemiddelde verzendtijd na productie is 2-5 werkdagen. Hoe snel de productie gaat en hoe lang het dus duurt tot wij jouw opdracht verzenden, is afhankelijk van het bestelde product. Fotoafdrukken zijn bijvoorbeeld een stuk sneller te ontwikkelen dan wanddecoratie.
DHL verzorgt bij de meeste bestellingen ook een track&trace link, die we meesturen in de verzendbevestiging. Je kunt deze link ook oproepen via jouw "Mijn Pixum". Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en DHL het pakket ook niet bij je buren kunnen afgeven, dan wordt het pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij bezorgd. Er wordt een kaart achtergelaten in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien waar je pakket wordt bezorgd.

Ongeacht van op welke manier je hebt besteld bij Pixum: je kunt in de Pixum App al jouw bestelgegevens bekijken!
Tip: Pixum App bestellingen kun je op die manier ook makkelijker kopiëren en herhalen.
Het kan gebeuren dat je bestelling in verschillende pakketjes verstuurd wordt, ook als je alles in een bestelling geplaatst hebt. Dit gebeurt bijvoorbeeld als je meerdere verschillende soorten fotoproducten tegelijkertijd hebt besteld, of meerdere bijzonder grote producten, zoals bijvoorbeeld wanddecoraties.
In de eindejaarsperiode geldt bovendien: als een deel van de bestelling 100% is afgesloten maar andere delen nog niet, wordt het volledige deel direct verzonden. In dit geval ontvang je voor ieder deel een eigen verzendbevestiging. Uiteraard ontstaan hierdoor geen verdere kosten voor jou.

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op of vind antwoorden op meer veelgestelde vragen!
Telefoon: [020 22 55 122](tel:020 22 55 122)Maandag - vrijdag: 10.00 - 14.00Of neem contact op via het contactformulier
