Pixum logo

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?

Om een snelle productie te garanderen wordt jouw opdracht onmiddellijk na het verzenden van de bestelling aan ons lab getransfereerd en in het productieproces geïntegreerd.

Helaas is het dus niet mogelijk om naderhand een gedeelte of de gehele bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit geldt helaas dus ook voor het wijzigen van je afleveradres.

Contact opnemen met Pixum

Mocht je toch een wijziging aan je bestelling willen doen of deze toch niet willen ontvangen, dan kun je contact met ons opnemen. Houd hiervoor alsjeblieft je bestelnummer paraat.

Neem contact op via e-mailOf via telefoon: 020 22 55 122Ma - Vr 10:00 - 14:00

AdreswijzigingMocht de bestelling nog niet in het verzendingsproces zijn beland, dan is een adreswijziging soms nog mogelijk indien we er snel bij zijn. In het geval van een foutief adres kun je ons het correcte adres sturen. Wanneer het pakketje getourneerd wordt, kunnen wij deze dan naar het correcte adres sturen. Daarbij ontstaan natuurlijk geen extra kosten voor jou als klant. Meer over adreswijzigingen kun je hier lezen.

Illustratie van een gloeilamp

Pixum tip

Heb je na aankomst van jouw bestelling een bezwaar over de kwaliteit van het product of de bezorging? We staan je graag te woord! Meer over het afhandelen van klachten kun je hier lezen.

Een glimlachende vrouw met een headset zit aan een bureau, klaar om te helpen.

Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op!
ma - vr, van 10.00 tot 14.00 uur