Hartelijk welkom!

Toekomstig zal Pixum de fotoservices ColorMailer, FastLab en NetFoto overnemen.

Wij willen de omstelling naar Pixum voor je zo eenvoudig mogelijk maken. Daarom hebben wij hier de belangrijkste informatie en vragen betreffende de voortzetting van de fotoservices voor je samengevat:

# Wie is Pixum?

Pixum is met meer dan 2 miljoen tevreden klanten de leidinggevende fotoservice in Europa. De veelvoudige testwinnaar Pixum biedt je naast het Pixum Fotoboek een groot assortiment van fotoproducten, zoals fotokalenders, fotocadeaus, posters, canvassen, wenskaarten en uiteraard ook de gebruikelijke fotoafdrukken op premium fotopapier.

Pixum Fotoboek

Eenvoudig. Snel.
Professionele kwaliteit.

Foto's

Op premium fotopapier.
Snel besteld & snel geleverd.

Posters & Canvassen

Verfris je interieur met jouw foto's in grootformaat!

Foto-Cadeaus

Verras iemand met een uniek cadeau met eigen foto!

Pixum drukt en belicht uitsluitend op premium fotopapier en kwalitatief hoogwaardige materialen, om voor de beste kleuren en contrasten in jouw foto's te zorgen. Daarnaast gebruikt Pixum de meest moderne en milieuvriendelijkste technologieën. Naast het gratis online beheren van jouw foto’s, biedt Pixum tevens veelzijdige web-applicaties rondom de digitale foto en kun je jouw foto’s op diverse manieren naar Pixum uploaden. Meer dan 60 onafhankelijke en internationale tests en beoordelingen door vakbladen, tijdschriften en consumentenorganisaties bevestigen de professionele werkwijze en hoogwaardige kwaliteit van Pixum. Op www.pixum.com biedt Pixum zijn services aan in de talen Nederlands, Duits, Engels, Frans, Deens, Italiaans, Portugees en Spaans. Pixum levert aan klanten in heel Europa. Pixum is sinds 10 jaar gecertificeerd Trusted-Shop-Lid en sinds 1,5 jaar gecertificeerd lid van het webshop keurmerk in Nederland.

 
Alle testresultaten
naar boven ↑

 

# Welke voordelen biedt deze omstelling voor je?

Jouw voordelen op een rij:

Bespaar tijd en geld

  • ...door een nieuwe website met eenvoudige navigatie
  • ...door heel eenvoudig foto’s te uploaden met diverse snelle upload-methodes
  • ...door korte productie- en levertijden
  • ...door nog voordeligere prijzen en leuke aanbiedingen

Een omvangrijke service

  • Competente klantenservice per e-mail of telefoon
  • FAQ/ online help met veel informatie en videos
  • Kosteloos gebruik van de Pixum Fotoboek software
  • Beheer van online albums, die je tevens kunt delen met je vrienden en familie

Breed assortiment

  • Meer dan 30 verschillende posterformaten en 14 verschillende canvasformaten
  • Acryl- en aluminium posters
  • Veel kosteloze designs voor kalenders en kaarten
  • Unieke fotocadeaus voor elke gelegenheid
naar boven ↑

 

# Is Pixum betrouwbaar/ is Pixum veilig?

Pixum stelt je een veilige en persoonlijke omgeving beschikbaar waar je foto’s kunt beheren en opslaan, een albums kunt delen en foto’s kunt bestellen. Pixum houdt zich hierbij strikt aan de wet op bescherming van de persoonsgegevens en is al meer dan 10 jaar een gecertificeerd lid van de Trusted-Shop met de vermelding "ZEER GOED". Hiernaast is Pixum lid in Nederland van het Webshop Keurmerk.

Wij zijn ons er van bewust, dat het zorgvuldig omgaan met jouw persoonlijke gegevens van groot belang is. Tegenover jouw vertrouwen in ons, staat de belofte dat wij altijd voorzichtig met jouw gegevens omgaan. Wij verzekeren je, dat jouw gegevens uitsluitend voor interne doeleinden en ter voorkoming van onterechte aanmeldingen gebruikt worden. De opgeslagen informatie wordt niet aan derden doorgegeven.

Gevoelige informatie, als Creditcard- of rekeninggegevens, worden uitsluitend in een versleutelde SSL-verbinding getransfereerd en in een beveiligde server, gecodeerd, opgeslagen. Pixum onderwerpt zich regelmatig aan een beveiligingstest door gespecialiseerde en erkende bedrijven, om zo altijd naar de hoogst mogelijke veiligheidsgraag te streven.

Lees hier meer over ons privacy-beleid.

naar boven ↑

 

# Hoe is de productkwaliteit van Pixum?

Pixum gebruikt bij de productie van haar producten alleen kwalitatief hoogwaardige materialen en beschermt door het gebruik van de modernste en milieuvriendelijkste technologieën het milieu.

Door een permanente kwaliteitscontrole van alle bestellingen, garanderen wij dat je als klant ook de kwaliteit ontvangt die je van ons verwacht. Onze hoge kwaliteitseisen worden door meer dan 60 onafhankelijke test van vakbladen, tijdschriften en consumentenorganisaties bevestigd. De Pixum Fotoservice en het Pixum Fotoboek zijn veelvoudig testwinnaar - lees hier meer.

naar boven ↑

 

# Wat gebeurt er met mijn lopende/open bestellingen?

Alle lopende bestellingen bij ColorMailer, FastLab en Netfoto worden normaal geproduceerd en geleverd. Je hoeft hiervoor niets te doen, behalve je op jouw bestelling verheugen!

Mocht je vragen over een speciale bestelling hebben, neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice.

naar boven ↑

 

# Wat gebeurt er met mijn persoonlijke inloggegevens en mijn opgeslagen foto’s?

Je kunt heel eenvoudig met de inloggegevens (e-mail en wachtwoord) op pixum.nl inloggen. Jouw opgeslagen foto’s zijn al onder "Mijn Pixum" in een persoonlijk online album, die je snel en gratis tot 1 GB kunt uitbreiden, opgeslagen.

Indien je jouw inloggegevens vergeten bent, of niet ontvangen hebt, dan kun je deze hier opnieuw aanvragen.

naar boven ↑

 

# Wat gebeurt er met mijn rekening- of creditcardinformatie?

Pixum zal de betaalgegevens niet van ColorMailer, FastLab en Netfoto overnemen. Omdat jouw gegevens bij ons op een beveiligde server opgeslagen worden, dien je deze bij de eerste bestelling opnieuw in te voeren.

naar boven ↑

 

# Waarom moet ik akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden?

Wij willen je aanmelding op onze site en het gebruik van onze diensten zo makkelijk mogelijk maken. Omdat de website van Pixum tal van nieuwe mogelijkheden en diensten aanbiedt, is het uit wettelijk oogpunt noodzakelijk dat je onze Algemene Voorwaarden accepteert.

naar boven ↑

 

# Kan ik nog via de website van ColorMailer, FastLab en Netfoto bestellen?

Het plaatsen van een bestelling over de voormalige website van ColorMailer, FastLab en Netfoto is helaas niet meer mogelijk. Vanaf nu kunt je jouw fotoproducten eenvoudig en snel via pixum.nl bestellen. Daar vindt je onze modern ingerichte site met overzichtelijke navigatie, meer producten en vele andere mogelijkheden.

naar boven ↑

 

# Ik heb nog een tegoedbon van ColorMailer, FastLab of Netfoto, is deze ook geldig bij Pixum?

Mocht je nog tegoedbonnen hebben die je gekocht hebt bij ColorMailer, FastLab of NetFoto, kun je deze uiteraard nog gebruiken bij Pixum.

Tegoedbonnen die je voor een aanbieding van ColorMailer, FastLab of Netfoto hebt ontvangen, zijn niet geldig bij Pixum. Via onze nieuwsbrieven wordt je echter als eerste op de hoogte gebracht van onze actuele aanbiedingen, aantrekkelijke tegoedbonacties, leuke wedstrijden en interessante nieuwtjes rondom Pixum en digitale fotografie.

Mocht je vragen hebben over een bepaalde aanbieding, neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice.

naar boven ↑

 

# Kann ik nog via de bestelsoftware van ColorMailer, FastLab of NetFoto bij Pixum bestellen?

Het plaatsen van een bestelling over de voormalige bestelsoftware van ColorMailer, FastLab en NetFoto is helaas niet meer mogelijk. Vanaf nu kunt je jouw fotoproducten eenvoudig en snel via pixum.nl bestellen. Voor het Pixum Fotoboek kun je gebruik maken van de Pixum Fotoboek software, die je hier kunt downloaden.

naar boven ↑

 

# Waarom kann ik bij Pixum geen fotoboek online aanmaken en bestellen, en moet ik hiervoor software downloaden?

De Pixum Fotoboek-software, die international talrijke prijzen heeft gewonnen, biedt je talrijke designs, lay-out-opties en variatiemogelijkheden, die niet zonder meer in een online applicatie geïntegreerd kunnen worden. Wij werken eraan, een online-versie van onze Pixum Fotoboek-software te ontwikkelen – tot dan kun je gebruik maken van de actuele versie van onze Pixum Fotoboek-software voor Windows, Mac en Linux. Deze kun je hier downloaden. Profiteer van de veelvoudige nieuwe ontwerpmogelijkheden en een groot aanbod formaten, kleuren, kaften, bindingen en papier.

naar boven ↑

 

# Ik will geen e-mails van Pixum meer ontvangen, hoe meld ik mij af van de nieuwsbrief?

Als je niet meer geinformeerd wilt worden over actuele aanbiedingen, tegoedbon-acties en spannend nieuws rondom Pixum en de digitale fotografie, klik a.u.b. op de volgende link: pixum.nl/mijn-pixum

Op deze pagina kun je met de bekende inlog-data inloggen en de nieuwsbrief-instellingen aanpassen.

naar boven ↑

 

# Kann ik mijn foto’s nog gewoon via Picasa/Flickr/Facebook bestellen?

Het directe bestellen van jouw foto’s via de online netwerken Picasa/Flickr en Facebook bieden wij momenteen helaas nog niet aan. Voor Picasa kun je echter een gratis plugin downloaden, om jouw foto’s heel eenvoudig te uploaden naar de Pixum inbox. Uitleg en downloadlink vindt je hier.

naar boven ↑

 

# Naar welke landen levert Pixum?

Wij leveren producten binnen heel Europa. Veel landen hebben zelfs een eigen Pixum-pagina, indien mogelijk zelfs in hun eigen taal.

Ga naar www.pixum.com en kies het land, zodat je optimaal van de aanbiedingen, producten en levertijden kunt profiteren, die voor jouw land ter beschikking staan.

Als je jouw producten naar een afwijkend afleveradres in binnen- of buitenland wilt sturen, kun je een alternatief afleveradres direct in de winkelwagen aangeven. Hier kun je dan het gewenste land selecteren.

Pixum kan leveren naar de volgende landen (alfabetische volgorde):

Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland,Estland, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Macedonië, Moldavië, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechische Republiek, Turkije, Oekraïne, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland, Zweden

Houdt er a.j.b. rekening mee, dat deze informatie niet volledig geldt voor Pixum Fotoboek bestellingen. Je kunt een fotoboek laten leveren naar een alternatief adres in het binnenland, maar om technische redenen dient het alternatieve afleveradres altijd in hetzelfde land te zijn als het factuuradres! Wil je een Pixum Fotoboek naar het buitenland versturen, lees a.u.b. hier verder.

naar boven ↑

 

# Hoe kann ik met Pixum contact opnemen?

Wij staan te allen tijden voor je klaar! Onze persoonlijke en professionele klantenservice beantwoord jouw vragen in acht verschillende talen en helpt je graag met raad en daad.

Indien je vragen hebt, contacteer onze klantenservice a.j.b. via ons online-formulier of per e-mail naar service@pixum.com. Jouw aanvraag beantwoorden wij zo snel mogelijk - door de weeks normaal gesproken zelfs binnen 24 uur.

 

 

naar boven ↑